این‌ها زیبا‌ترین تلفن‌های هوشمند موجود با رنگ طلایی هستند


این‌ها زیبا‌ترین تلفن‌های هوشمند موجود با رنگ طلایی هستند

دوره‌ای بود که رنگ‌های موجود برای تلفن‌های هوشمند به دو رنگ سیاه و یا سفید ختم می‌شد. اما امروزه شرایط کمی فرق دارد زیرا شرکت‌های مختلف با اضافه کردن رنگ‌های جدید قصد دارند سلایق بیشتری را پوشش دهند. یکی از این رنگ‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارد، رنگ طلایی است. امروز قصد داریم به چند اسمارت‌فون با رنگ طلایی اشاره کنیم. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

HTC One M9

Gold-HTC-One-M9

رنگ طلایی در کنار بدنه فلزی بسیار زیباست و این موضوع برای One M9 و حتی نسل قبلش صدق می‌کند. همانطور که گفتیم این محصول همانند دو نسل قبلش دارای بدنه‌ای فلزی است که حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. One M9 دارای یک پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 در کنار دوربین 20 مگاپیکسلی و بدنه تمام فلزی می‌باشد. باتری 2840 میلی‌آمپری، صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و قیمت 500 دلار را هم مد نظر بگیرید.

Samsung Galaxy S6 / S6 Edge

Samsung-Galaxy-S6-Gold-Platinum.

پرچمداران نیمه‌ اول سال 2015 هم در این لیست حضور دارند. گلکسی اس 6 و یا اس 6 اج هردو دارای رنگ طلایی هستند که البته به دلیل جنس بدنه که از نوع شیشه است کمی حالت آینه مانند دارد. پردازنده اگزینوس 7420 در کنار صفحه‌نمایش 5.1 اینچی QHD و دوربین 16 مگاپیکسلی و البته سنسور اثر انگشت از ویژگی‌های این محصول است.

Huawei P8

Huawei-P8-in-gold

یک محصول زیبا با بدنه‌ای فلزی و باریک به‌رنگ طلایی؛ این‌ یک توصیف کوتاه برای هواوی P8 است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده Kirin 930، صفحه نمایش 5.2 اینچی فول‌ اچ‌دی، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپکسلی در جلو و باتری 2680 میلی‌آمپری اشاره کرد. شاید مهمترین ویژگی این محصول برای عده‌ای از کاربران، قیمت مناسب نسبت به رقبا است.

LG G4

LG-G4-in-gold

بعد از معرفی دو پرچمدار موفق یعنی جی 2 و جی 3 اینبار نوبت جی 4 است تا با ویژگی‌های جذابش به میدان بیاید. این محصول در دو مدل چرمی و پلاستیکی عرضه شده است. همانطور که می‌دانید رنگ طلایی این محصول از جنس پلاستیک است که دارای الگویی الماس مانند بر روی قاب پشتی دارد. شاید جنس پلاستیک مورد پسند هرکسی نباشد اما باید گفت که این محصول طراحی زیبایی دارد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون 808 و دوربین 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری از ویژگی‌های این محصول است.

ZTE Axon Pro

ZTE-Axon-Pro-in-gold

شاید بسیاری انتظار طراحی زیبایی از این محصول نداشته باشند اما باید ادغان کرد که این محصول طراحی بسیار خوبی دارد. دیگر مزیت این تلفن‌هوشمند جنس بدنه آن است که همانند برخی رقبا از فلز ساخته شده است که در کنار رنگ‌ طلایی زیبا است. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی QHD، دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دراگون 810 در کنار چهار گیگابایت حافظه رم از ویژگی‌های این محصول است.

Samsung Galaxy Note 5 / Galaxy S6 Edge Plus

Gold-Samsung-Galaxy-Note5

حالا نوبت به پرچمداران نیمه دوم سال 2015 می‌رسد. دو فبلت زیبا و با کیفیت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس از محصولاتی هستند که دارای رنگ طلایی می‌باشند. همانند پرچمداران نیمه اول این شرکت، این دو محصول از جنس شیشه‌ هستند که طراحی جذابی هم دارند. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD، پردازنده اگزینوس 7420 در کنار چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین 16 مگاپیکسلی از ویژگی‌های این دو محصول است. فقط فراموش نکنید که گلکسی نوت 5 دارای قلم و گلکسی اس 6 اج پلاس دارای صفحه‌نمایشی با حاشیه‌های منحنی است.

Apple iPhone 6S / iPhone 6S Plus

iPhone-6s-Plus-in-gold

بالاخره نوبت به پرچمداران جدید اپل رسید. احتمالا می‌دانید که اپل برای اولین بار از این رنگ در آیفون 5 اس استفاده کرد، حال پرچمداران جدید نیز از این رنگ استفاده می‌کنند. البته اپل در کنار رنگ‌های قبلی، رنگی جدید به‌نام Rose Gold را نیز اضافه کرده است. هر دو آیفون جدید از ویژگی‌هایی مانند دوربین 12 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 4K، پردازنده A9 با دو گیگابایت حافظه رم، باتری و جنس بدنه بهبود یافته و فناوری لمس سه‌بعدی برخورداند. تنها تفاوت این دو محصول بر سر سه چیز است: اندازه صفحه‌نمایش، طول عمر باتری و لرزشگیر اپتیکال که در آیفون 6 اس وجود ندارد.

Sony Xperia Z5 / Z5 Compact / Z5 Premium

Gold-Sony-Xperia-Z5-Premium-and-Z5

تا به‌ اینجای کار بحث بر سر رنگ طلایی بود اما به نظر سونی مایل است کمی متفاوت عمل کند. هر سه محصول جدید سونی دارای رنگ مسی هستند که در بین دیگر رنگ‌های این محصولات بسیار زیبا و چشم‌نواز است. هر سه محصول از ویژگی‌هایی مانند پردازنده اسنپ‌دراگون 810 در کنار سه‌ گیگابایت حافظه رم، دوربین 23 مگاپیکسلی و بدنه‌ای ضد آب از جنس شیشه برخوردارند اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. اکسپریا زد 5 کامپکت دارای یک صفحه‌نمایش 4.6 اینچی از نوع HD است، جایی که اکسپریا زد 5 دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول‌ اچ‌دی و اکسپریا زد 5 پریمیوم دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 4K است.

منبع : toranji.ir
811
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید