این کاهنده های درد در هر آشپزخانه ای پیدا می شود


این کاهنده های درد در هر آشپزخانه ای پیدا می شود.

همیشه وقتی دردی به سراغ ما می آید به سرعت به فکر درمان های دارویی می افتیم درحالیکه در اکثر خانه ها مواد غذایی وجود دارد که بسیار مهم و مفید است. گیاهان طبیعی و دارویی مثل زردچوبه و فلفل را می توان در بسیاری از موارد جهت تسکین دردهای مختلف از جمله دردهای آرتریت و فیبرومیالژیا و دردهای عضلانی بدون هیچ عارضه جانبی بکار برد. ما باید به آنچه می خوریم دقت کافی داشته باشیم . یافته های مقاله منتشر شده در سال 2007 در مجله New England Journal of Medicine نشان می دهد که کیفیت کربوهیدرات های دریافتی بسیار مهم تر از کمیت آن است و در درمان و کاهش دردهای چون آرتریت و بیماری های مزمن بسیار تاثیر گذار اند.

  1. Aquamin( جلبک قرمز دریایی) : غنی از کلسیم و منیزیوم است که بسیار مفید برای مفاصل و دردهای مفصلی است. این جلبک دریایی تا 20% دردهای مفصلی و آرتریتی را کاهش می دهد و در کم کردن التهاب مفاصل نیز موثر عمل می کند.
  2. برومیلن : این ترکیب در تمام آب میوه های هلو وجود دارد و باعث کاهش تورم مخصوصا در بینی و سینوس می گردد. همچنین دردهای عضلانی و استئوآرتریت را نیز کاهش می دهد.
  3. فلفل: کاپسایسین موجود در فلفل سبب می شود که دردهای آرتریتی و میگرنی کم شده و نوروپاتی دیابتی را کاهش می دهد . این گیاه این کار را با گرم کردن بدن و افزایش جریان خون انجام می دهد.
  4. زنجبیل: این گیاه پر خاصیت دردهای نواحی مختلف بدن را کم کرده و تهوع را بهبود می بخشد ، وبا کاهش التهاب دردهای استئو آرتریتی را نیز کاهش می دهد.
  5. زرد چوبه: این ادویه سبب بهبود درد مفاصل می شود و در درمان رگ به رگ شدگی ها و کبودی و التهاب مفاصل بدن تاثیر مفیدی دارد. در مطالعه منتشر شده در سال 2009 در مجله معتبر ی به نام The Journal of Alternative and Complementary Medicine آمده است که این ادویه مانند قرص ایبوپروفن عمل می کند .

 

منبع : سلامت دیجیتال
556
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید