سفر به برترین شهرهای آمریکا

آمریکا یکی از وسیع ترین کشورهای جهان و یکی از مقاصد گردشگری مطرح محسوب می شود که شهرهای مختلف آن با جاذبه های متنوع سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کنند. در ادامه این مطلب برخی از برترین شهرهای آمریکا هنگام سفر به این کشور بازدید از آنها نباید فراموش شوند را معرفی می کنیم.

نیویورک

نیویورک به عنوان پایتخت جهان یکی از دیدنی ترین شهرهای جهان شناخته می شود که از جاذبه های اصلی آن می توان به مجسمه آزادی، ساختمان امپایر استیت، موزه هنر متروپولیتن و پارک مرکزی این شهر اشاره کرد. از دیگر جاذبه های مطرح نیویورک می توان به میدان تایمز، یکی از پربازدیدترین میدان های جهان، اشاره کرد. همچنین، نیویورک با بیش از 53 آسمانخراش با ارتفاع بیش از 200 متر بیشترین تعداد آسمانخراش را به خود اختصاص داده است.amrica (1)

سان فرانسیسکو

در سان فرانسیسکو جاذبه های مختلف برای پوشش ذائقه های مختلف یافت می شوند. از اغذیه فروشی های منطقه مارینا می توانید چشم انداز فوق العاده ای به پل گلدن گیت داشته باشید. می توانید در جلسه یوگا در پارک دولورس شرکت کرده و مزه پنیر محلی و غذاهای گوشتی را در ساختمان فری بچشید.amrica (2)

شیکاگو

شیکاگو سومین شهر بزرگ آمریکا است. هنرهای مدرن و رستوران های شیک در این شهر پرطرفدار هستند. در شیکاگو هر چیزی قابل مشاهده و ملموس بوده و حتی ممکن است رخ دهد. بازدید از مجسمه دروازه ابر نقره‌ای در پارک هزاره را فراموش نکرده و از موزه ها و سالن های تئاتر معروف این شهر بازدید کنید.amrica (3)

بوستون

ساختمان هایی چشمگیر و سایت های تاریخی از نمادهای اصلی این شهر بزرگ برای جذب گردشگران هستند. در بوستون می توانید از زندگی خود لذت ببرید و به عنوان مثال در پارک Fenway لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. همچنین در باغ عمومی بوستون می توانید احساس آزادی و تنفس هوای تازه را تجربه کنید.amrica (4)

لاس وگاس

از مسابقات اتومبیلرانی تا فواره های هتل بلاژیو و ساحل خلیج ماندلای، در لاس وگاس که به شهر نور مشهور است می توانید اوقات فوق العاده خوبی را سپری کنید. بازدید از موزه نئون در این شهر بیابانی را فراموش نکنید.

Bellagio Hotel opening fireworks. 10/18/98

Bellagio Hotel opening fireworks. 10/18/98

اورلاندو

کاوش در پارک تفریحی دیزنی لند و اسپا درمانی در اورلاندو امکان پذیر هستند. اورلاندو شهر ماجراجویی است. می توانید در سی ورلد (SeaWorld) با دلفین ها بازی کرده و یا افزایش آدرنالین خون خود در ترن هوایی یونیورسال استودیوز را تجربه کنید.amrica (6)

واشنگتن دی سی

واشنگتن هر ساله هزاران گردشگر را به خود جذب می کند. این شهر مرکز سیاست و تاریخ آمریکا شناخته می شود. در واشنگتن می توانید تاریخ آمریکا، ریشه های آن و رویدادهای به یادماندنی تاریخی را کاوش کنید.amrica (7)

لس آنجلس

هنر هفتم و هالیوود با لس آنجلس گره خورده اند. می توانید تورهای بازدید از استودیوهای فیلم سازی را تجربه کرده و یا از طریق تلسکوپ های رصدخانه گریفیت بخش های دیدنی شهر را تماشا کنید.amrica (8)

نیواورلئان

نیواورلئان یکی از جذاب ترین شهرهای جهان است که تحت تاثیر اروپایی های، کارائیبی ها و آفریقایی ها قرار دارد. این شهر از فرهنگ و تاریخی غنی به عنوان یک مقصد گردشگری برخوردار است. در نیواورلئان می توانید جشنواره های مختلف مانند جشنواره غذا را تجربه کنید.amrica (9)

هونولولو

اگر به ساحل، شن، آب شفاف و رقص علاقمند هستید هونولولو مقصدی مناسب برای شما است. وای کیکی از محبوب ترین سواحل این شهر محسوب می شود. موزه ها، مسیرهای دوچرخه سواری، دهانه های آتشفشانی و اماکن تاریخی دیگر در انتظار شما هستند.amrica (10)

منبع : 118safar.com
944
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید

اهرام در سودان