نورپردازی با لوسترهای زیبا

یک نورپردازی خوب ، می تواند به فضای خانه ی شما زندگی ببخشد. نورپردازی ها همیشه به زیبا تر شدن و جذاب تر شدن فضاها کمک می کنند، این نورپردازی ها هستند که به زنده شدن یک فضا کمک می کنند. گاهی این نورپردازی ها شکوه و عظمت و زیبایی یک دکوراسیون را دو چندان می کنند.به کمک لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق می توان عظمت را به فضای دکوراسیون داخلی اضافه کرد.این لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق می تواند در تمام فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد،در زیر ایده هایی را می بینیم که در آنها از لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق در فضاهای مختلف خانه استفاده شده است.
اتاق پذیرایی و نشیمن خانه جایی است که اکثر فعالیت ها در آن صورت می گیرد، بیشتر افراد وقت خود را در حال مطالعه، تماشای تلویزیون یا لم دادن بروی مبلمان قسمت نشیمن می گذارند.بنابراین می توان گفت نورپردازی اتاق نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای روشنایی این قسمت با توجه به سبک دکوراسیون داخلی می توان به انتخاب لوستر پرداخت ولی این بدان معنا نیست که لوستر انتخابی حتما باید سبک یکسانی با دکوراسیون داشته باشد .گاهی اوقات تضادبصری در صورتی که هوشمندانه باشد زیبا و جذاب است.بطور کلی لوسترهای کریستالی بزرگ را می توان برای فضای نشیمن استفاده کرد،این لوسترها به فضا شکوه و عظمت می بخشند.
نصب یک لوستر جدید و شیک در آشپزخانه و فضای ناهارخوری می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون آن کمک بسیاری نماید. انتخاب مدل لوستر معمولا بر اساس اندازه فضای آشپزخانه و نیز مدل های گچ بری و طرح های روی سقف آن انجام می گیرد. جزیره های آشپزخانه ،فضای جدیدی برای قرار دادن لوستر ها هستند. این لوسترها می تواند کریستالی یا برنزی باشد. گاهی اوقات ممکن است فضای آشپزخانه حتی مبلمان و یا دکوراسیون خاصی نداشته باشدولی با نصب یک لوستر کریستالی بزرگ روی میز ناهار خوری و یا روی جزیره آشپزخانه از لحاظ بصری فضایی را ایجاد می کنید که مرکز توجه است . در فضای داخلی مدرن شما می توانید طرح های هندسی منحصر به فرد و یا رنگ های جسورانه را انتخاب نماییدو فضای داخلی سنتی را می توانید با لوستر شمعی وکلاسیک تکمیل کنید.
معمولا لوسترهای بزرگ و پر زرق وبرق در فضاهای خاصی از خانه مثل نشیمن،پذیرایی،سرسراها استفاده می شوند.اتاق خواب ،خصوصی ترین فضای خانه است و نصب لوستر کریستالی بزرگ می تواند آن را به نقطه ی کانونی تبدیل کند،کاری که وسایل دیگر مورد استفاده در اتاق خواب هرچقدر هم لوکس و فوق العاده باشند قادر به انجام آن نیستند.اتاق خواب مکانی است که در آن به خواب می روید و باید آرامش داشته باشید. بنابراین دکوراسیون و تزیینات آن، بر روحیه شما تاثیر مستقیم دارد.نصب لوسترهای بزرگ در اتاق خواب گرچه کار جسورانه ای است ولی می تواند شکوه و عظمت را به فضای اتاق خواب اضافه کند.اگر سقف اتاق خواب شما گنبدی است مطمئن باشید لوسترهای بزرگ کریستالی همان چیزی است که فضای شما به آن احتیاج دارد.
ساده ترین راه برای ایجاداحساسی لوکس در فضا ،انتخاب ونصب یک لوستر بزرگ و پرزرق وبرق در حمام است.حمام محیطی است که نیازمند نور زیاد است ودرعین حال ایده های زیادی برای طراحی ودیزاین آن وجود ندارد،استفاده از روشنایی عمومی و مرکزی در حمام باعث می شود که کارهای معمولی روزانه را آسان تر انجام دهید. این نوع لوسترها به طور معمول در مرکزسقف حمام نصب می شوند.لوسترهای پر زرق و برق نه تنها می توانند نور کافی ایجاد کنند بلکه جنبه ی تزیینی و زیبایی نیز خواهند داشت.نصب آینه های بزرگ در حمام جذابیت این لوسترها را دو چندان می کند.
منبع : khooger.com
980
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید