هرگز این نشانه ها را نادیده نگیرید

 

  1. اگر در بازو و یا ساق پا احساس ضعف می کنید و هیچ علامت خارجی دیده نمی شود و درد همراه با سردرد و یا احساس گیجی همراه شد ، سریعا به پزشک مراجعه کنید .این علائم از سکته خبر می دهند.
  2. درد قفسه سینه به همراه تهوع و عرق سرد نشانه بیماری های قلبی و شاید سکته قلبی باشد. ممکن است دردی احساس نشود ، اما سنگینی و تنگی قفسه سینه مثال همین مشکلات است.
  3. اگر در پشت ساق پای خود احساس درد می کنید ، مخصوصا هنگام ایستادن و راه رفتن ، نشانه وجود لخته در عروق خونی این ناحیه است. با مراجعه به پزشک راه حل آن را خواهید یافت.
  4. چنانچه در داخل ادرار خون مشاهده کردید باید حتما به پزشک متخصص رجوع کنید .وجود خون در ادرار حکایت از مشکلات کلیوی و بخصوص سنگ کلیه و عفونت های مجاری ادراری دارد.
  5. خس خس و اشکال در تنفس از دیگر مواردی است که نباید آسان از کنار آن گذشت. این مشکل می تواند دلایل متعدد مثل آسم و آلرژی ، عفونت دستگاه تنفسی و مشکلات ریوی داشته باشد که اگر سریع درمان نشوند عوارض جدی به دنبال خواهند داشت.
  6. اگر در بین اطرافیان شما کسی افکار خودکشی دارد حتما و در اسرع وقت با پزشک مربوطه مشاوره کنید. این افکار ، خطرناک و نشان از مشکلات ذهنی و اختلالات روانی می دهند.

 

منبع : سلامت دیجیتال
566
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید