چرا آیفون 6 متفاوت است؟


چرا آیفون 6 متفاوت است؟

آیا شما این آخرین مدل گوشی اپل را خریده اید؟ این مدل گوشی که در سپتامبر2015 به بازار عرضه شد و شاید شبیه سایر گوشی ها به نظر برسد . اما اغراق نیست اگر بگوییم که این مدل می تواند برای همیشه نمونه ای از یک گوشی هوشمند تلقی شود، این است تفاوت   گوشی Apple iPhone 6S, با سایر گوشی های موجود دربازار.

عده ای معتقدند که اپل از مدل های گوشی قبلی خود الگو گرفته است   و باید گفت این یک خبر خوب برای آنهایی است که دوستدار مدل های گذشته اپل هستند.چرا آیفون 6 متفاوت است؟

این گوشی قابلیت3D Touch دارد که خلاقیتی بسیار عالی است. که یکی از تفاوت های مهم این گوشی با دیگر رقبا ست.” “Hey Siri از دیگر مواردی است که این گوشی را از بقیه متمایز می کند و کمک می کند تا نیازی به گشتن و پیداکردن برنامه مورد نظر نباشد و این یک کمک بزرگ به افرادی است که توانایی کار با گوشی های هوشمند را ندارند. این گوشی دوربین 12 megapixels دارد که عکاسی با آن به طور خاص ظریف و جذاب است.چرا آیفون 6 متفاوت است؟

این گوشی آخرین مدل نرم افزار ios یعنیiOS 9 را دارد که همین امر یک ویژگی منحصر به فرد برای این گوشی محسوب می شود. این گوشی همچنین دارای برنامه “Back To” می باشد که شما را به برنامه قبلی که با آن کار کردید می برد.

باطری به کار رفته در آن کوچکتر از مدل S آن است . اما قیمت این گوشی بالاست و البته این قیمت دور از انتظار نیست. در طول 6سال گذشته این گوشی دارای بهترین نوع دوربین است، و حساسیت لمس آن دو برابر سایر گوشی هاست .

منبع : سلامت دیجیتال
385
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید