کلمه Naturopath را شنیده اید؟ چه زمانی باید به این علم رجوع کنید؟

براساس آنچه در بین همه رایج و مرسوم است ، وقتی دچار مشکل می شویم یا با مادر خود تماس می گیریم و یا به دکتر مراجعه می کنیم. اما باید بدانید که تنها پزشک نیست که می تواند مشکلات جسمی و روحی شما را رفع کند، مخصوصا اگر قبلا مراجعه کرده اید و متاسفانه بهبودی حاصل نشده است. متخصصان Naturopathic افرادی هستند که مانند سایر پزشکان تحصیل کرده اند و به مدت چهار سال در مدارس پزشکی درمان طبیعی در س خوانده اند و درمورد روش های مختلف درمان طبیعی مثل تغذیه درمانی، گیاه درمانی و طب سوزنی دورهای تخصصی گذرانده اند. این متخصصان تنها درد را تسکین نمی دهند بلکه با پیداکردن علت آن را درمان می کنند. این متخصصان می تواننند به درمان بیماری از سرماخوردگی گرفته تا سرطان به شما کمک کنند.

  • فشار خون شما نوسان دارد و یا بیماری دیابت دارید:

درمان دارویی اولین درمان به نظر می رسد. درست است که کاهش وزن، برنامه غذایی صحیح و تمرینات ورزشی منظم می تواند به کنترل و درمان این بیماری کمک کند اما گاه انجام همه این ها مشکل به نظر می رسد. اما یک متخصص ناتروپتی به شما برنامه ای منظم از تمام این موارد می دهد که به شما کمک می کند درکمال آرامش به سلامتی برسید.

  • دچار مشکلات هورمونی هستید:

اگر دوران پریودی شما نامنظم شده و برای بارداری مشکل دارید، یک متخصص ناتروپتی می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از برخی گیاهان دارویی ، تعادل هورمونی خود را به دست آورید و با تنظیم یک رژیم غذایی مناسب به تثبیت این تعادل کمک می کند.

 

  • شکم درد دارد شما را می کشد:

اگر از نفخ رنج می برید و دچار بیماری هایی چون IBS و Crohn’s هستید ، تغییرات اساسی در برنامه غذایی شما می تواند بهترین گزینه درمانی باشد. یک متخصص ناتروپتی با ریشه یابی درد به شما کمک می کند تا با یک تغذیه سالم زندگی آرامی داشته باشید.

  • از افسردگی و اضطراب رنج می برید:

متخصص ناتروپتی به کمک خود شما ، علت اصلی افسردگی و اضطراب را درشما پیدا می کند و با استفاده از برخی گیاهان دارویی و با تنظیم ترکیبات بیوشیمیایی در بدن ، این عوارض را در شما درمان می کند.

  • سوزش سردل شما خارج از کنترل شماست:

درمان با انتی اسید تنها راه درمان نیست. درمان های گیاهی و تغذیه درمانی بهترین گزینه ها برای این مشکل است. این راه درمان را تنها یک متخصص ناتروپتی به شما نشان می دهد.

  • بیماری اتوایمن شما ، برایتان دردسر ساز شده است:

این چنین بیماری هایی مثل آرتریت روماتوئید و لوپوس گاه بسیار دردناک و غیر قابل تحمل می شوند. اغلب پزشکان درمان های استروئیدی را پیشنهاد می کنند. یک برنامه غذایی سالم و مناسب و انتخاب گیاهان کاهنده التهاب را تنها یک متخصص ناتروپتی می تواند به شما معرفی و تجویز کند.

  • دچار بیماری سرطان هستید:

به شما نمی گوئیم تنها به یک متخصص ناتروپتی مراجعه کنید زیرا گاهی لازم است تنها با داروهای شیمیایی درمان و کنترل صورت گیرد. ولی یک متخصص ناتروپتی به شما به تکمیل درمان و گرفتن نتیجه زودتر از درمان کمک می کند. او می تواند عوارض جانبی داروهای مورد استفاده در شیمی درمانی را کاهش دهد.

مطالعات نشان داده است که در مورد برخی سرطان ها ناتروپتی و استفاده از طب سوزنی و گیاه درمانی می تواند بهترین راه درمان و کنترل باشد.

منبع : سلامت دیجیتال
605
مطـالــب مرتـبــــط را بخوانید